00:27 | جمعه 28 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

اتاق بازرگانی تهران

میان صاحبان کارت‌های بازرگانی فرق می‌گذارند
نماد برتر- رئیس کنفدراسیون صادرات ایران می‌گوید برخی دستگاه‌های دولتی بین صاحبان کارت‌های بازرگانی تجاری و تولیدی فرق می‌گذارد که این نگاه اشتباه می‌تواند در میان مدت به ضرر آمارهای تجاری در ایران منجر شود.
طرح جدید بخش خصوصی برای تهاتر با کشورهای منطقه
نماد برتر- عضو هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی تهران با اشاره به طرح جدید بخش خصوصی برای تهاتر با کشورهای منطقه، بیان کرد: در جریان یک جلسه آنلاین با فعالان اقتصادی اوکراینی، پیشنهاد تجارت تهاتری کالا را دادیم که از سوی آنها نیز مورد استقبال قرار گرفت.
واکسن کرونا چگونه به ایران می‌رسد؟
نماد برتر- عضو هیئت رئیسه اتاق بازرگانی تهران می‌گوید: در صورت نهایی شدن تولید واکسن در هر نقطه‌ای از جهان، نگرانی برای ورود آن به ایران وجود ندارد.
هزینه تنزیل اوراق مالی اسلامی از سال ۹۴ تا ۹۷ منظور شود
نماد برتر- رئیس اتاق بازرگانی تهران خواستار پذیرش هزینه تنزیل اوراق مالی اسلامی اشخاص موضوع ماده۲ قانون رفع موانع تولید طی سال‌های ۹۴ تا ۹۷ به‌عنوان هزینه قابل قبول مالیاتی از معاون اول رئیس‌ جمهور شد.
کرونا با سرمایه گذاری خارجی چه کرد؟
نماد برتر- اتاق بازرگانی تهران در جدیدترین گزارش خود به بررسی وضعیت جذب سرمایه گذاری خارجی از سوی کشورهای مختلف جهان در ایام شیوع کرونا پرداخته که نشان می‌دهد این ویروس در حوزه سرمایه گذاری خارجی نیز اثرات منفی جدی گذاشته است.
خوش بینی نسبت به بهبود اوضاع صادرات
نماد برتر- رییس کنفدراسیون صادرات ایران می‌گوید آنچه در یک ماه گذشته رخ داده، امید به بهبود اوضاع و آمارهای صادراتی کشور را افزایش داده است.
فاصله زیاد خصوصی سازی در ایران با استانداردهای جهانی
نماد برتر- عضو هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی تهران می‌گوید، آنچه که در ایران تحت عنوان خصوصی سازی اجرایی شده، فاصله‌ای قابل توجه با اهداف و برنامه‌ها و استانداردهای جهانی دارد.
سه شرط مهم برای رشد صادرات زیرسایه کرونا
نماد برتر- رییس کنفدراسیون صادرات ایران می‌گوید برای آنکه کاهش صادرات ثبت شده در ماه‌های گذشته جبران شود، باید مقدماتی مهم را فراهم کرد.
شریعتی: دولت ریز صادرات را اعلام کند
نماد برتر- جدیدترین آمارهای ارائه شده از سوی اتاق بازرگانی تهران نشان می‌دهد که در کنار افت ارزشی صادرات ایران در سال جاری، صادرات وزنی نیز بیش از ۶۰ درصد کاهش یافته و این سوال را به وجود آورده که کدام کالاها از سبد صادراتی کشور حذف شده‌اند؟
مشتریان کالاهای ایرانی؛ چین و همسایگان
نماد برتر- جدیدترین گزارش سازمان توسعه تجارت نشان می‌دهد که در سال جاری، حدود ۷۰ درصد از کل صادرات ایران به کشورهای همسایه انجام شده است.
برخورد آل کثیری با اقتصاد ایران!
نماد برتر- عضو هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی ایران می‌گوید، در ماه‌های گذشته در کنار محدودیت‌های کرونا، برخی کشورها نیز رفتاری تبعیض آمیز با اقتصاد ایران داشته‌اند.
پای اتاق بازرگانی به اوپک باز می‌شود؟
نماد برتر- در شرایط اعمال تحریم‌های آمریکا، نمایندگان بخش خصوصی پیشنهادی جدید در این زمینه به دولت ارایه داده‌اند.
آمار امیدوارکننده صادرات در شهریور ۹۹/ چین همچنان شریک اصلی
نماد برتر- اتاق بازرگانی تهران در جدیدترین گزارش خود به بررسی روند تجاری ایران در شش ماهه نخست سال جاری پرداخته که نشان از بهبود نسبی آمارها در شهریور ماه دارد.
پنج شرکت استارت‌ آپ بزرگ برای عرضه اولیه سهام آماده اند اما ...
نماد برتر- نایب رئیس کمیسیون اقتصاد نوآوری و تحول دیجیتال اتاق بازرگانی تهران از آمادگی پنج استارت‌آپ بزرگ برای عرضه اولیه سهام خبر داد و از عدم تسریع در پذیرش این شرکت ها انتقاد کرد.
پیش بینی وضعیت شاخص تا پایان سال + اثر سه عامل بر روند بورس
نماد برتر- نائب رییس کمیسیون بازار پول و سرمایه اتاق بازرگانی تهران با پیش بینی وضعیت شاخص تا پایان سال از اثر سه عامل بر این روند خبر داد.